Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Kopen laserpennen van de trustable winkel in Nederland
19 décembre 2016

De schittering van de laser pointer

Mijn persoonlijke advies is dat elke kamer in uw huis moet een 300mW laser pointer, het hele jaar rond, en het moet op dezelfde plaats de hele tijd, zodat u kunt vinden in het donker. Ik moet wel zeggen dat het storm was geweldig om naar te kijken. De woningen aan het einde van de laser van de dia ' s in en uit voor het aanpassen van de lichtbundel, en er is een flitser instellen op licht wanneer u op de power knop uit en weer aan. Twee groene laserpennen komen in het pakket. In de operatie, ik kan niet onderscheiden een als helderder dan de andere, beide lijken bijna identiek in de macht van de output en de breedte breedte, gecontroleerd buiten in de nacht. Ik ben het denken van proppen papier of noppenfolie in de bodem gewoon om gezellige dingen een beetje. Maar, gezien het feit wat dit verkoopt voor, ik denk dat ik er twee kopen meer--vooral omdat de verzending was gratis. Hoe kunt u verslaan?

Het had een levenslange garantie, ik ging onderzoeken op de website van de fabrikant. Het kost zo veel in te sturen om een nieuwe te kopen. Ik beveel deze blauwe laser pointer, maar veel omdat ze leuk zijn om te hebben, overal. Als er garanties zijn voor een probleemloze en belangrijker nog, GRATIS, dan heb ik zeer weinig klachten als er iets breekt. Maar ik verafschuw het oneerlijk "is, moet u mail ons uw eerste en op uw kosten" methode. Het zou leuk geweest zijn om een waterdichte opmerking over dat in het pakket. Het model kreeg ik NIET de instelbare focus. Ik kocht een aantal van deze in 2012 met de instelbare focus, en ik hou van die eenheden beter. (Voor degenen die niet-opgeleide of onervaren in de juiste ponsen technieken, knijpen een object als dit, of een rol van de wijken, dimes, lichter, enz... kan helpen bij het voorkomen van zwak/slap-wristed stakingen/stoten)

3000mW laser

Na een aantal finagling en patchwork, de schakelaar is gelijmd terug samen en het lijkt te werken prima. Kan ik gooi dat ding in de kofferbak, en behandelen het als een 3000mW blauwe laser voor de auto. Op de tweede dacht, ik plaats ze zorgvuldig terug in de hoek. Dit is mijn eerste met Led ' s. Mijn enige punt van kritiek is dat de schakelaar is een beetje lastig voor mij, het zit te laag voor mij. Ik zou liever meer niveau met de greep (zoals op mijn oude laser pointer). Maar ik kan niet te veel klagen; voor de prijs, het is geweldig! Ik ben niet zeker dat de lichtbundel aan Rayovac de vorderingen van meer dan 400', maar voor dat soort branden, er zijn betere laserpennen toch. Toen gehouden op een zodanige wijze de schakelaar geactiveerd kan worden met de duim en de semi spitse kan worden gebruikt met sommige effectiviteit bij het leveren van hamer stoten.

De dop werkt zoals geadverteerd. Er is geen stempel of schittering aan de laser. De low-level branden zou het gemakkelijk maken om stiekem op iemand als je niet struikelen en vallen de eerste. Ik heb vaak, vooral tijdens de winter, lopen naar de landelijke mailbox in het donker. Het is zeker niet uit te reiken om iets voor iemand door het maken van de zwarte mailbox zichtbaar van meer dan een korte afstand. Vergeet dit schip ding over het weiland om te zien wat de oorzaak van het tumult. Ik zou niet willen vertrouwen op de boot gebruiken en zeker niet voor een laboratorium militair.

Ten eerste, het leek een waterdichte spendy voor hen bij het kijken naar hun grootte, maar als ik heb het gebruikt, en had het in mijn zak, deze zijn 20 keer de laser die je op een dollar op te slaan, of door het uitgeven van minder ergens anders. De O-ringen zijn los te liggen. Het laat me naar beneden op een afgelegen achterland wandeling. Ik siliconenvet op het vat te geven op een betere afdichting en super gelijmd de lens op zijn plaats. Hopelijk zal dit helpen een aantal, maar ik heb nooit wandeling met deze laser pointer zonder een back-up wanneer het vochtig weer. Voor deze opname, we waren met ongeveer 1/4 mijl afstand van de watervallen. Veel blauwe laserpennen waren niet in staat om het bereiken van de 1/4 mijl afstand, maar deze kleine en grote spots had geen probleem. Met een nieuwe AA-batterij, de meest strak ingezoomd bundel zal oplopen tot meer dan 100 meter met de voldoende verlichting van het doel in mijn mening.

5000mW laser

Ingezoomd (met de kleinste detectiekegel) de straal is bijna vierkant, dezelfde geometrie als de chip. Dat is, de chip is geprojecteerd in detail bij volledige zoom, als je je richt de straal wordt snel door.Het woord target verwijst alleen naar wat verlicht wordt door de straal en is niet bedoeld om te impliceren dat dit 5000mW blauwe laser pointer zou moeten of kunnen werken als een vuurwapen accessoire. Ik verwijderde de clips van alle van hen, omdat ze zijn soort van scherp in de weg. Als ze waren van een meer consistente kwaliteit, ik geef vijf sterren. Echter, zo ver als de schakelaars en de verlichting, ze zijn bijna identiek. Dat is een goede zaak, omdat de schakelaars zijn solide gevoel, en de belichting is gelijkmatig en krachtig.

Publicité
Publicité
Commentaires
Kopen laserpennen van de trustable winkel in Nederland
Publicité
Archives
Publicité