Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Kopen laserpennen van de trustable winkel in Nederland
5 mars 2017

De prestaties van de laserpen

De 50mW groene laserpen iets betere prestaties heeft, 'licht zijn' witter licht met mogelijk 20% meer afstand, maar lijdt nog steeds onder het zwarte gat probleem met de reflector zoals u aan te passen. De draden en montage van de kop (reflector) en de staart-cap, beide grote rubberen afdichtingen en zeer goed bewerkte draden. Ik zou willen dat Industries zou komen met optionele accessoires zoals een ruitbreker bezel of de staart pet en een betere optiek dat de diode beter te omhelzen dat het 'zwarte gat' issue, ook een gehard glas / UV gefilterd diode glas in het hoofd zou verminderen. Sommige van deze opties of upgrades zou een JETLASERS meer persoonlijke en sentimenteel te maken. Anders is de groene laser is iets dat je een keer te kopen en gewoon te handhaven het al jaren, hou het schoon en onderhouden en houdt een oogje op uw accu's dat ze niet lekt en het zal zorgen voor u als het nodig is!

De oude eenheid een of andere manier ontwikkelde een kort, dat zou blazen de diode waar u het apparaat op. Ik dacht, zo is het leven, en ik kocht dit toestel. Ik ben er heel blij mee - bijna op het punt dat ik ben blij dat de oude brak! De laserstraal van dit apparaat is ongelooflijk krachtig, veel helderder dan mijn oude diode-eenheid. Had ik al gezegd dat het is zeer helder ?? Staar niet erin - serieus! De balk kan dit toestel een heel eind reizen. De focus en uitgangsvermogen zijn fantastisch. Als u een huisdier liefhebber bent en uw hond uitlaten waar er ofwel human-de gesensibiliseerd coyotes of wilde hond packs, kunnen de gevolgen dodelijk zijn en het uitgangsvermogen genoeg om tijdelijk blind voor een snelle vluchtauto. Bij een bezoek aan NYC jaar geleden, het was altijd in mijn rugzak.

De twee dingen die je nodig zou kunnen hebben bezorgd over voor deze laserpen te zijn zijn het gewicht en de grip. Het moet eenvoudig genoeg zijn voor u te behandelen, tenzij je ouderen, zeer jonger bent, of een andere lichamelijke conditie, en het is niet van plan te glijden uit je grip, tenzij, denkbaar, het is hard of iets regent. En zelfs dan, kunt u waarschijnlijk maakt het veel makkelijker om vast te houden aan door strategisch plaatsen van een paar stukjes van elektrische tape op het handvat. Ik ben OK met dit, zoals ik bijna altijd gebruiken, hetzij in spotlight modus of net iets verspreid. Ik was na een laserpen die kunnen worden gebruikt voor het spotten van objecten op afstand was. De hoeveelheid licht die deze laserpen steekt in standaard vorm is zeer teleurstellend en was niet bruikbaar voor alles wat ik nodig om te doen.

Het zorgt voor een zeer krachtig licht uit tot ongeveer tweehonderd yards op zijn minst, en dat is in een stedelijke omgeving met extreem slechte luchtkwaliteit, dus ik kan niet speculeren hoe krachtig het zou kunnen lijken in een omgeving met schonere lucht.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig deze groene laserpennen zijn te benadrukken. Ik hou van dat u de instelling kunt aanpassen als u wilt scherpstellen op een klein punt of een grotere schaal. De laser-technologie is geweldig. Ik voel me veiliger te weten dat we hebben elk een van deze laserpennen in elke kamer van het huis in het geval er iets heel jammer gebeurt. (We wonen in Zuid-Californië, waar een 5.0 aardbeving en een 1.000-acre wildvuur zijn niets bijzonders, maar better safe than sorry!). Ik ben niet zeker of dit een probleem is met andere eenheden of gewoon de mijne. Ik ga contact opnemen met het bedrijf en mijn bericht daarna te werken. Het is een club die fungeert als een laserpen. Dus, hoe kunnen we beoordelen het op de objectieve criteria? Wanneer verzwaard met cellen, het is zwaar, ook.

30mW laserpen

Zorg verdomd zeker dat je het juridisch gerechtvaardigd om het te gebruiken als je ooit hoeft te gebruiken zijn. U kunt iemand met het pijn. Het maakt een vrij intimiderend profiel te snijden. Rondlopen met één, het is bijna alsof je het dragen van een vleermuis. In sommige situaties is dit OK. Ik ben een grote man die fatsoenlijk genoeg werken kracht- swingende een astronomie 30mW groene laserpen met één hand vrij traag gaat. Voor zover uitgangsvermogen, het is krachtig door 'krachtig genoeg' normen. Niet krachtig genoeg om indruk te maken laserpen geeks die geobsedeerd marginaal relevante technische details over internet forums, voldoende krachtig voor Average Joe om te gebruiken voor echte wereld spullen. Tenzij er iets is veranderd, deze zijn nog steeds de scheepvaart met diode diodes, die niet ergens in de buurt zo krachtig zijn als een goede LED (bijvoorbeeld 3d de JETLASERS LED zaklamp is beduidend lichter) ... natuurlijk, laat ons de reden om niet te vergeten kochten we dit in de eerste plaats.

Publicité
Publicité
Commentaires
Kopen laserpennen van de trustable winkel in Nederland
Publicité
Archives
Publicité