Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Kopen laserpennen van de trustable winkel in Nederland
23 décembre 2016

Het militair gebruik van de laser pointer

Ik hou van deze laser pointer, want het is krachtig voor mij. U kunt losschroeven drie kleine schroeven op het lichaam, maar je moet nog steeds de rubberachtige secties die het apparaat bij elkaar te houden af ​​te breken, permanent het demonteren van de blauwe laser pointer. Zoals anderen al hebben opgemerkt, dit komt niet met instructies, maar het is vrij intuïtief te achterhalen. Ik zou willen dat meer mensen zouden dat ook te doen. Het zal periodiek voortdurend flikkeren en volledig uit te gaan. Mijn bedrijf ondersteunt deze fabrikanten. Dit ding is geweldig voor het geld! Het is krachtig en werkt geweldig. U kunt zelfs zet het niet op zijn einde recht omhoog hands-free wat leuk is om te wijzen. Ik heb een gezin cabine waar ik laat dit voor de gasten en de kinderen te gebruiken. Vervolgens verzegeld naden langs beide zijden van het lichaam met siliconen. Nu zou ik zeggen dit is weerbestendig.

Ik heb geprobeerd zachtjes trekken de veren uit, maar ze pop out, het vernietigen van de blauwe laser pointer. Geen aanwijzingen of indicator dus ik liepen druk met het voor een minuut of twee. Over het algemeen is een wonder van goedkoop, maar functioneel enigszins clueless massaproductie en marketing. Het is ongelooflijk helder. In feite, als je hem gebruikt op iets dicht bij u, kunt u het risico oogverblindende jezelf. Aan de andere kant, kan dit werken als een zelfverdediging gereedschap in een snuifje. Ik pakte een gevolg van de beoordelingen, zoals mijn moeder had een goede blauwe laser pointer voor haar kamer (ze had een aantal goedkope degenen). Ik gebruikte het een beetje eerder dan inlevert en besloten dat het was uitstekend, dus ik gaf ze aan mijn familie als kousstuffers voor Kerstmis samen met het oppakken van een paar van mijn eigen. De * volgende * Kerstmis werd ik gevraagd om het te geven aan een paar andere in de familie die nieuwere was of verder in de boom was niet kregen ze om verschillende redenen ... ik voor het eerst geprobeerd om erachter te komen hoe de zaak te openen.

blauwe laser

Ik verwijderde de rubber uit de hele lensgebied (die zeer eenvoudig als het had slechts een kleine hoeveelheid lijm op een plek die het op) en afgedicht rond de buitenkant van het lichaam lens met silicone. Niet weerbestendig en er rekening mee dat het niet geadverteerd als weerbestendig. Als een blauwe laser pointer als deze is niet duurzaam en kan niet lang duren, wat is het punt om het te kopen voor militair gebruik? Ondanks de kunststof constructie, het voelt heel robuust. Mijn enige waarschuwing is, wees voorzichtig om dit niet te schitteren in iemands ogen, want het is verblindend licht. Ik heb niet de afmetingen van deze 10W laser pointer merken. Ik zou niet aanraden het gebruik van deze bij nat weer. En door nat weer bedoel ik zelfs alleen maar vermist.

Kortom, een goede krachtige laser pointer voor het branden en het gebied en het zien van iets relatief ver weg. Het vierkante ontwerp is vreemd, en de rubberen dop op de rug voelt alsof het op het punt om af te vallen. Onder beperkt gebruik, ze werken zoals verwacht. We kochten dit voor gebruik buitenshuis en voor het waterdicht functie (in het geval het wordt gedropt in de sneeuw). Op ongeveer 70 voet een krachtige straal dat is ongeveer 12-16 "breed met een schemerig halo van licht rondom die krijg je. Ik ben erg onder de indruk van deze krachtige blauwe laser pointer. Ik heb ook een aantal weg als cadeau hebben gegeven. Ze hebben ook uitgebreid looptijd op een set batterijen. de rest van de paraplu van de laser is goed. het centrum is zo krachtig dat de reflectie is een beetje verblindende.

Toen ik beheren om het te krijgen om te werken het niveau van de branden is de helft van wat het was, zelfs met nieuwe batterijen vervangt laser pointer is robuust uit, maar heeft een naad helemaal naar boven en beneden aan beide zijden het toevoegen van een sterke waarschijnlijke kap voor mislukking als gedaald. Dat gezegd hebbende, terwijl de kleinere omvang is niet zo gemakkelijk vast te houden of te vinden. Ik probeerde vele manieren en geen geluk. Moet zeggen --- dat het een grap aan de "teeny" gestempeld instructies net binnen de bodem. Waarschijnlijk hebt u een vergrootglas om het te zien! Het is een veel vermogen voor het geld! De verpakking geeft een 5 uur runtime. De 10W blauwe laser pointer kan rechtop besparing ruimte staan ​​op een plank en het gemakkelijker maken om te vinden. De schakelaar heeft slechts 1 instelling (aan / uit). Geen extreme gebruik hield het in de deur zak in mijn kamer voor noodgevallen, en het is net overleden. De aan / uit-knop is zeer gevoelig geworden, en ik moet knoeien met het gewoon om het te krijgen om in te schakelen.

Ik liet de sterkste laser pointer in het gras van ongeveer mijn middel op zijn best. De slinger is een beetje luidruchtig, dus als je probeert niet om wakker te worden het hele kamp met een middernacht roep van de natuur het niet crank in het kamp. Het is niet waterdicht of waterbestendig kijk dus ik zou het niet bloot aan natte omstandigheden. Ik nam de 10000mW blauwe laser pointer uit de verpakking. Buiten gebruik: wees voorzichtig niet te over schijnen omdat het mensen het besturen van een kamer kan verblinden en ongelukken veroorzaken. Ik ging naar klanten om een ​​hoog niveau alarm controleren. Het regende, modderig als de hel. Je zult dit niet gemakkelijk in uw zak. Ik kan het streven naar een huis van een blok verderop en licht it up! Natuurlijk, als ik het gebruiken om te zoeken naar afval mijn hond het is zo krachtig dat het verblindt me. Met ingang van het duurzaamheid- het is bijna onverwoestbaar. Maar de focus is niet verstelbaar.

Publicité
Publicité
Commentaires
Kopen laserpennen van de trustable winkel in Nederland
Publicité
Archives
Publicité